10 Ağustos 2012 Cuma

Bugün çok drama queen'im.

- Gece olmasını bir türlü engelleyemiyorsun.
- Aslında gece'ye bayılırım.
- bazen beyin felcine uğramış gibi hissediyorum
- içim feci sıkılıyor
- futurama ve batman'in çizgi filmini izledim bol bol.
- paranoya yapıyorum.
- bundan nefret ediyorum.
- içime bi hüzün parçası yapıştı, eğer gece bitene kadar geçmezse ciğerlere porçözle giricem yemin ediyorum.
- bugün bol bol sigaram var
- ice-tea var bi de. ama sanırım kahve içicem.
- gene ortaya çıktı.
- bugün üst komşu tepemde tepinirken duvara kova fırlattım. boş vileda    kovası.
- sesleri çıkmıyor şimdilik.
- sevdiklerimi kıskanabiliyorum.
- hayatta çaktırmam.
- birinden hoşlandığımda acayip belli ediyormuşum gibi geliyor.
- ediyor muyum lan yoksa?
- çiçeklerime su vermeyi unuttum. içime pişmanlık çöktü.
- bol bol scion okudum.
- şu hayatta başlayıp bitirmeyi beceremediğim bir tane kitap var.
- yazmamın nedeni içimdeki şu hissi atmak ama bir işe yaramıyor.
- bugünün en saçma videosu : " Meeting Robbie Williams on Chatroulette " adam kafayı acayip bulmuş.
- hava geceleri inanılmaz serinlemiş durumda, neyse ki.
- aslında konuşasım var ama muhabbete nereden gireceğimi bilemiyorum bazen.
- bugün çok güzel bir kolaj yaptım. dijital sanat pek bana göre değil. el işi her zaman en iyisidir.
- DERS ÇALIŞTIM. ( garip ama gerçek )
- Wikipedia da gezinmek hoşuma gidiyor.
- Kafam çok leyla, dikkatsizlikte sınırları zorluyorum.
- sanki bir şeyler yolunda gitmiyormuş gibi, ne olduğunu çözemedim.
- içinde milka ineği ve haribo ayısı yatan insanları sevme ihtimalim diğerlerine göre baya yüksek.
- bunun nasıl bişey olduğunu sadece ben anlayabilirim. şu an hayatımda olan üç beş insanın da hepsi öyle zaten.
- hiç yoktan iyidir.
- bazı yazıları okurken,yazar benim ruh ikizim galiba diyorum.
- zira düşünüp dile getiremediğim,yazamadığım çok şey var.
- sorulan tüm sorulara doğru yanıt vermek ZORUNDAYIM. lanet gibi.
- yoksa kafayı yiyorum içim hiç rahat etmiyor. bu başıma bela açmıyor da değil tabii ki.
- dün gece çok saçmasapan rüyalar gördüm. bugün uyumamamın nedeni de o.
- bitti.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder