10 Ağustos 2012 Cuma

Nightwing


Ne zaman değişecek?
Bir adım atıp bu boktan döngüyü kırmam gerektiğini biliyorum. Eğer bu cesareti elde edemezsem, elimde kalan son istek kırıntılarıyla ruhumda büyüttüğüm tüm hevesler,istekler,sevgiler ölüp gidecek. Neden her şey iğrenç bir yarış içinde dönmek zorunda ki? Bazen o kadar çok düşünüyorum ki bunları, sanırsın dünyanın en büyük çabasını göstermişim. Oysa bir adım atacak olsam öyle zor geliyor, İmkansız oluyor hemen. Zaten insanlar yüzünden yaşamaktan nefret etmişsin, böyle olunca da tamamen vazgeçiyorsun onlarla olan tüm ilişkilerinden işte.

Olabilecek tüm şeylerin vaktinin gelmesini beklemekten,yalnızca öylece durmaktan o kadar sıkıldım ki. Korku çünkü bu. O kadar korkuyorsun ki, çaba göstermek yerine her şeyin " olacaksa olur " mantığı içinde gerçekleşmesini bekliyorsun. Doğal rutin falan da değil bu. Hani öylece durup beklediğin zaman da bir bok olmayacak. Bir yerinden tutabilsem, devamı gelecek,sanırım bitmek üzere olsa da hala biraz umudum var. Sonuç bir " yenilgi " (!) olsa da vazgeçmeyi düşünmüyorum.

Bu sefer siktir olup gideceğim bu döngüden.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder