30 Eylül 2012 Pazar

heyelan.

Hevesimi kıran insanların suratlarını morningstarla parçalamak istiyorum.

29 Eylül 2012 Cumartesi

Truth


 "  Durup düşününce insan hayatının dönüm noktalarını ,tek bir sonuca varır hep.

 Çok değiştim... değişiklikleri kaldıramaz kimisi,bazı insanlar da gurur duyar, umursamayanlar da vardır elbet.Bense ne düşüneceğimi bilemiyorum.
         
Hayatımın en belirgin dönüm noktasını anımsadığımda iki yol çıkıyor karşıma. Ya yaşadıklarımı reddedip deli olduğuma inanmalı ya da olayları gerçekmiş gibi varsayıp başkasna anlatmalı ve onu inandırmalı. Başka türlü meşrulaştırmak imkansız çünkü olanları.  "


27 Eylül 2012 Perşembe

The Secret Path

kendi kendimi ittiğim bu küçük uçurum parçasına

düşüyorum.

24 Eylül 2012 Pazartesi

Nightwing #2

Her şeyin üst üste denk geldiği zamanları o kadar seviyorum ki gerçekten.
Bir kere indirmiş bulunduk ya gardımızı, çekinmeyin, sağlı sollu girişin ruhumun ortasına lütfen. 
Öyle bir keyifsizlik ki bu, değil insanlardan uzaklaşmak, kendimden bile uzaklaşıyorum.
Öyle soğuk bir saldırganlık var ki. Bütün gün suratımın ortasına beton döşemişler gibi geziyorum.
Kimseye nedenini de anlatmıyorsun işte. Tüm sorular cevapsız. Daha ben bana nolduğunu bilemezken insanlara ne diyeceğim lan zaten? Kimin eline neden koz vereyim? İnsan dediğin, yakaladığı her zayıflığında orayı deşmek için elinden geleni yapan bir yaratık. İşte bu yüzden yalnızlık bu deliktekilerin en sadık dostu..

-  Öyle kötü zamanlamalara oynuyorum ki kartlarımı. Nasıl denk getiriyorum ben bile şaşırıyorum.

 Okul açıldı bok varmış gibi. Yani bıraksan temeline dinamit döşerim.
O kalabalık, o boş beyinler. Derslerden A alıp zeki olduğunu sanan bi avuç gerizekalıya katlanmaktan nefret ediyorum.Amcamdan para almaktan nefret ediyorum, onun bana bakmasından, kendi ayaklarımın üzerinde duracak parayı kazanamamaktan nefret ediyorum. Babamı özlüyorum. Sanki hiç bir şey yokmuş gibi davranıyorum. Sanki bir ruhum yokmuş ve kimse beni yaralayamazmış gibi. Duvarmışım gibi, soğuk, mesafeli.
Her şeye, herkese.

İnsan değilmişim gibi, kadın değilmişim gibi, bir kalbim yokmuş ve hiç kırılamazmış gibi..

WTF

Otobüse bindiğimde kapıya yakın bi yerde oturamamışsam acayip panik oluyorum koltukları söküp insanlara yediresim geliyor.

22 Eylül 2012 Cumartesi

Just don't want to live - in a dream one more day.

İnsan denen varlık ne kadar boş ve düşüncesizdir - ve ne kadar empatiden uzaklaşmıştır o boktan egosu yüzünden.

O pedofili geyiklerinizi alıp kıçınıza sokabilirsiniz. O iğrenç " pedo bear " geyiklerinizi alıp ana rahmine doğru acılı bir yolculuk yapabilirsiniz. Çok komik değil mi ya? Hahah, çok komik gerçekten. Sikik sokuk,leş egonuzu insanların acıları üzerinden besleyin lütfen olur mu? O geniş ahlak anlayışınıza " coolluk " katmanın başka bir yolu yok çünkü. Yok yani. O lağım çukuruna dönmüş ağızlarınızla konuşmaya,gülmeye,içki masalarınızın eğlendirici unsuru yapmaya devam edin bunu.


O korkuyu hiç tanımadınız. Yıllar boyu süren bi işkenceye tabii tutulup kimseye söyleyememenin -UTANMANIN- nasıl bir şey olduğunu bilmediniz.Ailenizden kaçmanın,saldırganlaşmanın,evin içinde yürüyen bir ölüye dönüşüp yastık altında kesici-delici alet yuvası oluşturmanın,kapıların arkasına sandalye dayamadan uyuyamamanın nasıl manyakça bir davranış olduğunu hiç anlamadınız.

Büyüdüğünüzde ardınızdan getirdiğiniz bu tür bi karabasan olmadı çünkü. O utancın nasıl bir şey olduğunu gerçekten bilmediniz. Sırf ailenizin adımız çıkar korkusuyla susturulmadınız.Şimdi nerede olduğu belli olmayan o orospu çocuğunun 9 yaşında bir kız çocuğunun üvey babası olduğunu öğrenip cinnet geçirmediniz.Doğru, nasıl bilebilirsiniz ki. Siz bunları sadece duydunuz. Yaşamadınız. Yaşanan tüm tecavüz-taciz hikayelerine olduğu gibi buna da kayıtsız kaldınız.
Başınıza gelmesinden korkmaktan başka hiç bir şey yapmadınız.O samimiyetsiz üzüntülerinizi ve o sikik klavyenizi alıp kıçınıza sokun lütfen.
Çünkü internet ortamında " ALLAH BELALARINI VERSİN ", " ASALIM KESELİM " demekten başka bi boka yaradığınız yok. Siz daha kendi çocuklarınızı,ailelerinizi koruyamayacak kapasitedeyken, bu dünyaya daha sonra kafayı yiyecek olan bir ton çocuk getirmekten başka bir halta yaramazsınız çünkü.Bu küçük bir problemdir zira. Eğitmez,öğretmezsiniz. Üzülmeyi siktir edin, hiç kimse bunları yaşayanlara üzülmenizi istemiyor zaten. Ama siz değil etrafınızdakileri aydınlatmak,bunu bile idrak edemeyen birer beyinsiz sürüsüsünüz. Siz bunlarla dalga geçmekten başka bir sike yaramazsınız.

Düşünmeden konuşmaya devam edin. Empati kurmanın ne demek olduğunu anlayamadan boş boş konuşmaya devam edin. Gördüklerinize ses çıkarmamaya devam edip,susarak bu orospu çocuklarının artmasına izin verin. Gerçekleri toz pembe bir gözlük ardından uyuşarak izlemeye devam edin.Ben de ortamınızın " Drama Queen " i olmaya devam edeyim mesela. Siz konuştukça, siz sustukça ben içinizdeki pislikleri yazmaya devam edeyim. Biliyor musunuz, teker teker suratlarınıza kusabilmeyi o kadar isterdim ki. Neyse ki, ne size ne de sizin gibi bir avuç yaratığa kendimi acındırmaya ihtiyacım var. Bunu bile anlayacak kadar insanlık yok siz de çünkü. Şu yazdıklarımı okuyup değil ana fikrini kavramak, değinmek istediğim noktanın ne olduğunu farketmeden bile " Öaaaf kendini acındırıyooooa " diyebilecek bir ton orospu evladı tanıyorum çünkü.


Umarım sizin gibilerin yeryüzünün eşiğinden yavaş yavaş kazınıp gittiğini görecek vaktim olur.

Gerçi,siz çekeceğiniz o acıya bile değmezsiniz ya, neyse..

14 Eylül 2012 Cuma

4:30 (The Grand Finale)

İki gün önce neredeysem,aynı bulunduğum noktadan yazıyorum bunu da. Aynı pencereler ve üçlü koltuk,aynı gece,rüzgargülleri ve soğuk balkon demirleri. Her şey iki gün önceki gibi. Yarın eve dönüyorum. resmen kuzenimin eve kamp kurmuş gibiyim. Ruh sağlığım mahvolduğundan ne saçıma başıma ne kendi ruhuma özen gösteriyorum.Bir yabani ot gibi yaşıyorum son bir haftadır.

 Kimse bana okul durumumu sormasa keşke.
Geçen densiz devenin teki "Hacı 35 yaşına gelince mi okul bitircen hala okuyo musun sen yeaaa " dedi.
Yavşağa bak sen. Ne zamandır benim okul hayatım senin o aşağılık egonu tatmin edeceğin bir araç oldu lan at hırsızı? Al kafasını betona sok işte. Sonra da bu kadın şiddet eğilimli olsun. harika.

Elinden geleni yap ailen asla tatmin olmasın,hep platonik kal,hep insanlardan uzak dur tamam mı sen.

Buralar hep Araf.

12 Eylül 2012 Çarşamba

03:30 (1. kısım)

Kuzenimin kocaman ve geniş pencerelere sahip öğrenci işi evinin üçlü koltuğuna uzanmış, karşı balkonun demirlerinde çılgınlarcasına dönen rüzgargüllerine bakarak yazıyorum bunu.
Sigaram bir buçuk saat önce bitti ve tırnak diplerim sızlıyor.
Yattığım yerden tüm gökyüzünü,geceyi izleyebiliyorum. (elimde olsa şehrin tüm ışıklarını söndürürdüm.) Buraya kadar iyi de, genele bakacak olursak, hayatımdaki her şey tepetaklak olmuş durumda. Sınavdan kalmam - o lanet sınavdan sikik bir üç buçuk puan için kalmam - , aylardır " oha - ilk kez - aynı dilden konuştuğum bir adam " deyip hala açılamadığım kişinin başka bir kadından hoşlandığı hissine kapılmam, %90 ından hunharca nefret ettiğim insanlarla olmayan ilişkim ve aile haraslamasına bol bol maruz kalmış olmam.

 YETER.

Neden ben insanlara " insanlarmış gibi " davranmaya çalıştıkça bana hayvan gibi davranıyorlar acaba. Cehennemin dibine kadar yolunuz var.
Kadın arkadaşım kalmadı. Olmasın da, zira dünyanın en yalancı,sahtekar,iki yüzlü cinsi kadınlar gerçekten. İki erkek görür kıçı başı ayrı oynar, arkadaşım dediği insanın arkasından sallar tutar yüzüne kardeş kesilir, arkadaşlarının eski sevgililerine kadar yüz verip sonra masum rolüne bürünür.
Bi siktirin gidin be. Bir de hemcinsim olacaksınız. utanıyorum ya utanıyorum sizden lan resmen.
Erkek arkadaşım da kalmadı gerçi. " EĞER BEN SANA, ABİ - OLUM - BRO - LAN DİYORSAM SADECE ARKADAŞIMSINDIR. " Bilmem anlatabiliyor muyum.
Kadınsızlıktan,özgüven eksikliğinden beyninizi yediniz resmen. Geldiğiniz gibi ana rahmine geri dönebilirsiniz.Size arkadaş diyip vaktimi harcayan kafama da sıçayım ben.

1 Eylül 2012 Cumartesi

Yeni farkettim. ( bir salagın anıları vol.bilmemkaç )

Reddedilmekten korktuğum doğrudur.
Bundandır adım at(a)mayışım.