14 Eylül 2012 Cuma

4:30 (The Grand Finale)

İki gün önce neredeysem,aynı bulunduğum noktadan yazıyorum bunu da. Aynı pencereler ve üçlü koltuk,aynı gece,rüzgargülleri ve soğuk balkon demirleri. Her şey iki gün önceki gibi. Yarın eve dönüyorum. resmen kuzenimin eve kamp kurmuş gibiyim. Ruh sağlığım mahvolduğundan ne saçıma başıma ne kendi ruhuma özen gösteriyorum.Bir yabani ot gibi yaşıyorum son bir haftadır.

 Kimse bana okul durumumu sormasa keşke.
Geçen densiz devenin teki "Hacı 35 yaşına gelince mi okul bitircen hala okuyo musun sen yeaaa " dedi.
Yavşağa bak sen. Ne zamandır benim okul hayatım senin o aşağılık egonu tatmin edeceğin bir araç oldu lan at hırsızı? Al kafasını betona sok işte. Sonra da bu kadın şiddet eğilimli olsun. harika.

Elinden geleni yap ailen asla tatmin olmasın,hep platonik kal,hep insanlardan uzak dur tamam mı sen.

Buralar hep Araf.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder