29 Haziran 2014 Pazar

Cinnet

Bu aralar saçma sapan bi takıntı daha edindim sanırım. Etrafımda herhangi bir gereksiz egoya tahammülüm yok. Hepimiz insanız,yiyoruz,işiyoruz,sevişiyoruz ve adam bana gelmiş beni ezmeye çalışarak herhangi bir sikte ne kadar muhteşem olduğundan bahsediyor. BANANE LAN. Banane. Daha kötü bi versiyonu için, kanka ayağında takılan yılan arkadaş örneği var. Görünürde sana ölümüne yardımcı ama sik kadar zekasıyla senin bir kopyan olmaktan,senin üzerine basarak yükselmeye çalışmaktan öteye geçemiyor. Ezikliğini saçmasapan egolarıyla kapatıyor falan. Oysa insan kendini kötü özellikleriyle de kabul etmeli. Birşeyde herhangi bir şey olabilir bu,kötüysen kötüsündür.Zorlamaya gerek yok yani. Birine kendini överek o noktaya erişemiyorsun. Pasif agresif bir tipsen, sikerim sokarım muhabbeti yapmayacaksın mesela, bir başkasını arkasından çekiştirip, herhangi bir yüzleşme yaşandığında küçük bir orospu gibi kaçıyorsan, yüzüne de söylerim ben abi geyiğine girmeyeceksin,güçsüzsen güçsüz,güçlüysen güçlüsündür. Birini seviyorsan seviyor sevmiyorsan sevmiyorsundur amına koyduğumun yalancıları.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder